Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn beeldscherm weer klein?

mijn beeldscherm is ietwat té breed geworden.
plotseling zag ik dat
ik kan nu niet meer dat dingetje rechts zien waarmee ik naar omhoog of omlaag moet scrollen
met pijltjestoets gaat dat wel,maar met de muis niet
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
104.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is het alleen met de webbrowser of is het hele beeldscherm uitgerekt? Zo ja? als het goed is heb je een paar knopjes op je beeldscherm waarmee je het beeld kunt veranderen hiermee kun je het beeld smaller maken, hopelijk werkt het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn waarschijnlijk perongelukt er iets tegen aangedrukt zonder dat je het wist:)

Andere antwoorden (4)

probeer ctrl samen met aan de muisscrolwiel draaien: daardoor vergroot of verkleint het beeld (afhankelijk van de richting waarin je het wieletje draait).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou het kunnen zijn, maar werkt alleen met een internetpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hierdoor blij je de scrollbalk aan de zijkant wel zien
Misschien is de instelling van je beeldscherm niet conform de specificatie van je beeldscherm. De resolutie kun je aanpassen als volgt:
Klik rechts op je Bureaublad > Kies Tapblad instellingen > zet beeldschermresolutie mbv schuifje op de resolutie die je beeldscherm nodig heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie je nog wel de bovenste balk?
Dan even dubbelklikken op deze balk en als het goed is past je scherm zich nu automatisch aan.

Anders op je bureaublad met rechts klikken.
Bij Windows 7 dan kiezen voor schermresolutie en deze aanpassen naar wens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar start -> configuratiescherm -> beeldscherm of personalisatie -> display -> en daar verander je de resolutie en klik op apply of ok. Je zal moeten zoeken welke resolutie je precies wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding