Help, mijn collega's hebben mijn beeld omgedraaid! Hoe los ik dit op?

Mijn windows staat opeens op z'n kop. Wat nu? M'n monitor staat wel gewoon normaal.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Loenie, wordt het niet eens tijd voor een scheerapparaat? Je begint een baard te krijgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahaha, leuke collega's :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gewoon vlug even zijn muis bij jou neerleggen en de jouwe bij hem en dan in eerste instantie even met hem meebewegen en daarna compleet de andere kant op met de muis. Let op: als je collega stopt, zelf ook stoppen met bewegen...

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is nu eenmaal het goede antwoord
Op je bureaublad > scherminstellingen/Nvidia control panel etc. Kun je vaak ook je scherm draaien.
Bovenstaand antwoord werkt hier namelijk niet.