Hoeveel bespaar je als je PC in Sleep Mode is?

Het bespaart wat energy, maar voor hoeveel procent ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag ;-)

Antwoorden (3)

Veel lijkt het.
hier [] laten ze zien dat er in sleep modus vss actieve modus 1-6 watt vss 60-250 watt verbruikt wordt.

Dat zou een besparing van ruim 95% kunnen betekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan alleen zeker weten wat jij, in jou specifieke situatie, bespaart als je een metertje zet tussen jouw computer & scherm & externe apparatuur en het stopcontact. Zo meet je exact het aantal Watts wat je verbruikt. Elke computer/apparatuur opstelling is namelijk anders. Dat je heel veel bespaart zoals hierboven genoemd wordt is een feit, maar niet precies :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef geen antwoord maar: als je dan terug je pc aan en aflegt in een sleep mode meerdere malen (ik bedoel maar; om het uur in sleep mode zetten achter kwartiertje er terug op, dan weer een uurtje...), verbruikt dit niet veel?