Ik ben mijn wachtwoord vergeten en heb geen herstelschijf. hoe omzeil ik het wachtwoord op mijn Dell Inspiron?

Ben ww vergeten en heb geen herstelschijf hoe omzeil ik mn ww het is een Dell inspirion

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dan moet je even softkey laten lopen. Kan via een usb of cd
Als je de Dell start moet wel de opstartvolgorde als eerste cd zijn (als je het met een cdtje doet)
3 jaar geleden
BonBonvanJohn
3 jaar geleden
maar softkey is toch voor je windows productcode niet voor je wachtwoord