Klik op het bureaublad met de rechtermuisknop en kies Aan persoonlijke voorkeur aanpassen.
Klik aan de linkerkant op Thema's.
Klik op Instellingen voor bureaubladpictogrammen.
Zet een vink bij Prullenbak. OK.
Het prullenbak icoon is teruggezet.
Het kan zijn dat de prullenbakinstellingen door het gebruik van een ander thema zijn gewijzigd. Daarom zou je het vinkje bij: ‘Thema’s mogen bureaubladpictogrammen wijzigen’, kunnen weghalen en vervolgens op OK klikken.
Toegevoegd op 10 maart 2021 11:16: bron
Plaatje bij antwoord
SimonV