Hoe schakel ik het schermtoetsenbord uit?

Ik heb op een lenovo chromebook en heb hier ooit een schermtoetsenbord op ingeschakeld. Op een bepaald momet wou ik dat niet meer en heb ik het uitgschakeld tot er plots een 'nieuw' schermtoetsenbord vanzelf op mijn chromebook verscheen. Ik heb al alle instellingen doorzocht en kan nergens iets vinden over dit toetsenbord. Het is niet hetzelfde als het normale schermtoetsenbord want dat kan ik nog steeds inschakelen en dan heb ik 2 schermtoesenborden. Weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik het kan uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Volgens de helppagina van Chromebook kan je op de volgende manier het schermtoetsenbord uitschakelen:
1. Ga rechtsonder naar TIJD;
2. Selecteer instellingen (het tandwieltje)
3. Selecteer onderaan GEAVANCEERD
4. Schakel SCHERMTOETSENBORD INSCHAKELEN uit (onder "Toetsenbord en tekstinvoer")