Hoe verwijder je alle geschiedenis van een laptop?

Ik heb mijn laptop verkocht aan een vriend. Toch wil ik wel alle bestanden verwijderen en alle geschiedenis wissen. Alles ik verwijderd en gewist. Alleen als ik op internet een nieuw tabblad open en 1 letter intyp. Krijg ik een suggestie van wat ik al eerder heb gezocht. Weet iemand hoe ik dat weghaal? Alvast bedankt!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

Alle temp files leeg maken dus alle mappen met temp leeg maken.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik kan helaas niet vinden waar ik dit kan doen...
ronron1212
3 jaar geleden
Je hebt je bestanden toch ook gewist dit doe jeook zo.
Download CCcleaner.
https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download
Vink alles aan en schoon hiermee je laptop op.
Kies hiervoor ‘Aangepast opschonen’.
Waarschijnlijk krijg je suggesties te zien omdat ingelogd bent in Chrome.
Wis dus ook je wachtwoorden voor Chrome via Ccleaner of handmatig:
• Klik rechtsboven op de knop met de drie puntjes.
• Klik op Instellingen.
• Blader naar onderen en klik op de blauwe link Geavanceerde instellingen weergeven.
• Klik onder het kopje ‘Privacy’ op Browsegegevens wissen.
• In het nieuwe venster staat een rijtje met zaken die verwijderd kunnen worden. Zet ook een vinkje voor Wachtwoorden
• Klik op Browsegegevens wissen.
Toegevoegd op 06 mei 2020 10:40: bron
SimonV
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Als iemand een laptop aan een ander verkoopt/weggeeft is een herinstallatie (of terug naar fabrieksinstellingen) de logischere optie. Anders moet je dus alle browsers en allerlei andere dingen handmatig gaan wissen of via 3rd party software met alsnog mogelijke resten van eerder gebruik.
SimonV
3 jaar geleden
Mee eens. Alleen is dat niet de vraag. Ccleaner komt een heel eind met het opschonen van je laptop.
Je computer terug zetten naar fabrieksinstellingen :)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee ik ben voor nu alleen opzoek naar hoe ik dat kan verwijderen