Zijn Windows 10 pro licenties van 20 à 40 euro betrouwbaar?

Hallo,

Ik heb een windows 10 home van 140 euro origineel maar ik wil hem upgraden naar pro.
op het internet worden licentie codes aangeboden tussen de 20 en 40 euro.
Mijn vraag is:
- Zijn deze keys betrouwbaar?
- Krijg ik geen problemen als ik dit invoer bij; deze pc-> (rechtermuisknop) eigenschappen -> productcode wijzigen.

ik hoor graag van jullie & bvd :D

4 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Doorgaans zijn deze betrouwbaar, natuurlijk afhankelijk van de site.
Dit is een bekende site, waar je W10 voor € 19,50 kunt kopen:
https://www.digitallicense.nl/windows-10-professional-retail
Google dus eerst op reviews van een site voor je iets aanschaft.
SimonV
4 jaar geleden
Thecis
4 jaar geleden
Ikzelf heb goede ervaringen (meerdere keren dus) met softwarelicense4u. Ook wel eens een sleutel gekregen die niet werkte, binnen een paar dagen had ik een nieuwe sleutel gekregen die wel werkte.
Pas op voor OEM-versies, wat je nodig hebt is Retail Windows 10 Pro, je kunt het voor € 9,95 krijgen op https://directlicensie.nl/product/windows-10-pro/