Waar kan ik mijn firewall log file vinden?

Ik word de heletijd van me internet gegooid.
Hoe kan ik zien wie dat doet heb contact gehad met mijn provider die zeggen dat ik mijn log file moet laten zien. ps ik heb Windows 8.1. Kan iemand mij hier mee helpen?
Mvg Sander

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
gvrox
4 jaar geleden
Leg uit wat je bedoelt met "van internet gegooid", en wat voor foutmeldingen of andere informatie je ziet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Geddost iedereen praat als robot in ps4 party daarna lig ik er helemaal uit
Griffin
4 jaar geleden
"Geddost iedereen praat als robot in ps4 party daarna lig ik er helemaal uit"
PS4 Party? Je roept dat je Windows 8.1 gebruikt? Welke is het nou? Je provider wil de logs uit je router hebben denk ik, dus zonder je provider of merk router te noemen hier weinig zinnigs over te zeggen.

Antwoorden (1)

Druk op Windowstoets + R
Type wf.msc en druk op Enter
Kies Eigenschappen
Open Geavanceerde instellingen van Windows Firewall
Kies Controle
Klik op de link van de log file (middenin het scherm).

Waarschijnlijk staat er nog niets en moet je eerst de log file aanmaken:
https://www.nextofwindows.com/tracking-firewall-activity-with-a-windows-8-firewall-log
Toegevoegd op 23 maart 2020 08:34: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV