Waar kan ik een update voor mijn oude tablet ASUS met Android 4.2 downloaden?

Ik kan de originele site "supportandroid niet openen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
9.6K

Antwoorden (1)

Goedemorgen nog even, hieronder staan de stappen hoe je een nieuwe android versie download en installeert.

Downloaden:
1. Ga naar http://support.asus.com
2. Ga naar ‘Downloaden’
3. Type de naam van je tablet in het zoekveld en kies ‘zoeken’
4. Klik op de naam van je tablet in de zoekresultaten
5. Kies als besturingssysteem ‘Android’
6. Ga naar ‘Firmware’
7. Zoek de meest recente update en zoek daarbij naar de versie met de lettercombinatie uit het build number. (Bijvoorbeeld: ‘Only for WW SKU’)
8. Download de software
9. Pak het ZIP bestand uit. Er komt een nieuw ZIP bestand uit.

Installeren:
1. Verbind de tablet via USB aan de PC of Mac
2. Kopieer het ‘nieuwe’ ZIP bestand naar de ‘root’ folder van je tablet. Dat is de ‘eerste’ folder in de boom, zogezegd.
3. Verbreek de USB verbinding
4. Schakel de tablet uit
5. Schakel de tablet in, maar start in ‘recovery mode’. Dit doe je door de ‘volume omlaag’ knop en de aan/uit knop gelijktijdig vast te houden
6. Bij het opstarten zou de tablet de update moeten starten.

Dit is wat ik vond op Internet. Succes!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie. Bovenstaande is bekend, het punt is, http://support.asus.com wordt niet herkent. Er wordt op de instelling van de FIre Wall gewezen, maar ik heb alles geprobeerd, het resutaat blijft het zelfde.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oke, sorry dat ik het niet begreep, misschien kun je contact opnemen met asus ofzoiets? ik kan je niet verder helpen. maar misschien weet iemand anders het wel. Veel suc8! :D