Hoe kan ik een bepaalde toets op mijn Windows 10 laptop uitschakelen of vervangen?

Ik heb een Yoga C940 14" 2-in-1 laptop van Lenovo maar vind het enorm vervelend waar de "Enter" toets is gepositioneerd (zie afbeelding). Ik vraag mij af of het mogelijk om dat knopje die ik heb aangevinkt op de foto kan uitschakelen of alsook veranderen naar een "Enter" toets? Dat knopje gebruik ik praktisch nooit.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

Ja dat kan met een programma als SharpKeys https://www.randyrants.com/category/sharpkeys/

Download en installeer de MSI
Open het programma
Klik op "add"
Vindt de knop die jij wil veranderen aan de linkerkant. OF klik op "type key" en tik dan de gekke knop in.
Wijs daarna aan de rechterkant de entertoets aan. OF klik op "type key" en tik dan de enter knop in.