Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk. Bovenaan staat dan `Zoeken`. Deze instelling staat nu op `Pictogram`. Zet hem op `Zoekvak weergeven`. Dat zou moeten werken.
4 jaar geleden
Dit ziet eruit als Cortana. Dit is de visuele assistent van Windows 10 na een bepaalde update.
Je kan Cortana uitschakelen zodat je weer het normale zoekveld krijgt.

Hoe dit kan staat beschreven in onderstaande bron