Hoe kan je het wachtwoord van Windows XP terugkrijgen zonder booten via usb?

Ik heb een oude Packard Bell staan en zou deze graag eens bekijken, hij draait op Windows XP, maar ik weet het wachtwoord niet meer, je kan dat normaal omzeilen met bootable sticks van xp of kraak-programma's, maar dat helpt niet, wat ik kan niet booten via een usb stick (enkel een cdrom). Ik heb ook al geprobeerd via veilige modus, maar dan toch vraag hij het wachtwoord van de gebruikers.

Hoe kan ik dit oplossen of doe ik iets verkeerd?

Groeten
hier vind je het model en het moederbord

https://uponneenalinuxiin.blogspot.com/2017/11/packard-bell-msi-cuba-ms-7301-quad-xeon.html

4 jaar geleden
1.6K
LeonardN
4 jaar geleden
Wat je met een USB-stick kan, kan je in de regel ook met een gebrande DVD, dus waarom brandt je de software niet waarmee je denkt te kunnen kraken?
(wel zorgen dat de dvd bootable wordt)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja, download een hi-ren bootable DVD/CD en gebruik daar de tool om het password te resetten.
https://www.hirensbootcd.org/download/

Antwoorden (1)

Je kunt softkeyrevealer gebruiken. Even op een cd-tje branden en die vindt je wachtwoord in een paar seconden.