Waardoor geeft chrome alle oude pagina's weer na opstarten pc?

Als je de computer opnieuw opstart opent chrome automatisch alle pagina's die geopend waren voor het afsluiten van de pc. Nu staat bij instellingen dat chrome moet openen met één bepaalde pagina. Toch doet hij dat niet, wat is daar de oorzaak van en hoe kan je dat verhelpen?

4 jaar geleden
2.5K
LeonardN
4 jaar geleden
Probeer dit eens
https://webwereld.nl/software/106251-zo-schakel-je-snel-opstarten-uit-onder-windows-10

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit. Ga naar instellingen Chrome – Geavanceerd en schakel “Achtergrondapps blijven uitvoeren wanneer Google Chrome is gesloten” uit.
Een paardenmiddel is installeren van extensie Click and Clean. Geef bij de opties op dat je alleen “bij eerste gebruik” de caches (eventueel browsegeschiedenis) wilt wissen.
Geef daarnaast bij acties op: sluit alle tabbladen vooraf het wissen.
Als een andere oplossing kwam ik Chrome volledig resetten of opnieuw installeren tegen. Ook een paardenmiddel, vind ik...
Toegevoegd op 12 mei 2019 10:33: tekst
SimonV
4 jaar geleden
erotisi
4 jaar geleden
Helaas werkt dat ook niet.....
SimonV
4 jaar geleden
Elders lees ik dat Chrome resetten kan helpen. Maar daar zit je ook niet op te wachten. Misschien komt er een beter antwoord.
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=nl
SimonV
4 jaar geleden
Zie ook:
https://www.guidingtech.com/stop-chrome-opening-old-tabs-startup/
LeonardN
4 jaar geleden
Het heeft meer met Windows te maken. Die opent alles wat je niet afsluit als "snel opstarten" aanstaat.
SimonV
4 jaar geleden
Zou kunnen. Al kreeg ik wel een pb dat het met een reset van Chrome gelukt was.