Hoe voorkom ik dat bij het opstarten van Windows een applicatie in de taakbalk verschijnt?

In de system tray mag wel.
** zie video..

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.5K
SimonV
5 jaar geleden
Welke applicatie?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
PUSH Video Wallpaper.

Antwoorden (1)

Verwijder Push Video Wallpaper van de taakbalk (Rechtermuisklik erop en losmaken).
Plaats Push Video Wallpaper in de systeembalk met bijvoorbeeld 4t Tray Minimizer Free.
http://www.4t-niagara.com/tray.html
________________

Mocht Push Video Wallpaper na opstarten weer in de taakbalk verschijnen:

Type Windowstoets + R, daarna MSCONFIG.
Kijk bij tabblad "Opstarten" of het programma erbij staat. Vink af.

Mocht dit niet het geval zijn: met Autoruns kun je alle programma’s en processen zien die bij opstarten ingeschakeld worden.
https://technet.microsoft.com/nl-nl/nl/sysinternals/bb963902.aspx?f=255&MSPPError=-2147217396

Ik weet niet of Push Video Wallpaper zelf een instelling heeft om dit af te vinken.
Toegevoegd op 27 augustus 2018 07:09: tekst
SimonV
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Is het al gelukt?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja is gelukt.
dank