Waarom kan ik mijn computer niet naar fabrieksinstellingen resetten?

Ik probeer mijn windows 10 computer met administrator naar fabrieksinstellingen te zetten.
Maar als ik het probeer dan zegt het dat het niet kan. Volgens mij stond er: "Something went wrong".

Waarom?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Al geprobeerd en dan geeft hij de melding: "Something went wrong"!

Antwoorden (1)

lukt het niet met een usb om je computer te resetten?