Werke macbook is het meest geschikt voor gamen?

Ik zoek een macbook voor school maar ook voor gamen. Welke is daarvoor het meest geschikt? De normale macbook, de macbook air of de macbook pro?

Ik ben een scholier en heb dus niet extreem veel te besteden.

1.6K
LeonardN
5 jaar geleden
Laptops zijn in de regel niet zo geschikt voor gaming, Apple producten in het bijzonder niet. Je zak via Bootcamp eerst Windows erop moeten zetten als je wat relevants wil spelen EN de hardware is extreem duur in vergelijk met reguliere PC-hardware. Koop liever een reguliere laptop EN en een Gamedesktop. 1000 GamePC 500 laptop. Enkel als je school een Macbook voorschrijft gaat dat niet op. Antwoord:
MacBook Pro is van de 3 het meest geschikt, maar dan enkel de modellen met een Radeon Pro ingebouwd (>2700 eu). De Intel Iris varianten zijn sowieso niet voldoende om fatsoenlijk te kunnen gamen. Een GamePC en reguliere laptop zijn dan veel goedkoper.

Antwoorden (1)

Macbook Pro's met een tweede grafische kaart zijn het meest geschikt, dus Macbook en de Macbook Air vallen af. Dus de duurdere high-end versies zoals de MBP A1398 / EMC 2745
Maar omdat je zegt niet teveel te besteden hebt zou ik niet uitkijken naar dat merk/type laptop, deze zitten met een flinke marge in het topsegment. Bij Dell, HP, Lenovo krijg je meer 'bang for buck'
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ruimtestation
5 jaar geleden
Ik heb al diverse computers van Dell, HP en Lenovo gehad alleen die waren vaak na een jaar of 2 niet meer te gebruiken omdat ze te traag waren of vaak spontaan helemaal vastliepen. Ik wil liever een macbook van apple nemen. Ik speel ook geen grote games.
LeonardN
5 jaar geleden
Welke games speel je dan wel? Besef je je goed dat Mac geen gamingplatform is (niet in vergelijk met Windows)?
TurfGraver
5 jaar geleden
Met de meeste macs kun je wel gamen:
http://epicpix.com/wp-content/uploads/2013/09/Gaming-with-Mac.jpg
:D
Ruimtestation
5 jaar geleden
@LeonardN Ik speel alleen ROBLOX en Minecraft.