in welke map staan de standaardafbeeldingen voor het vergrendelingsscherm van windows 10?

ik heb wat zitten spelen met eigen afbeeldingen en die komen in de plaats van de standaardafbeeldingen. Maar hoe haal ik de standaardafbeeldingen weer terug?

22.9K
LeonardN
6 jaar geleden
Kan je niet gewoon bij Persoonlijke Instellingen en dan Vergrendelingsscherm bij het dropdownmenu met de naam Achtergrond de keuze maken Windows-Spotlight? Als dat kan is het niet meer relevant waar die plaatjes staan.
Amadea
6 jaar geleden
Vermoedelijk verschilt dit per soort apparaat. Op mijn laptop staan ze in de map Wallpapers, onder Afbeeldingen.

Het beste antwoord

Die staan in de map:
C: > Users > [your username] > AppData > Local > Packages > Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewy > LocalState > Assets
Maar daar schiet je weinig mee op.

Je kan beter de instelling weer terugzetten zoals deze stond.

"Om Spotlight in te schakelen, klik je rechtsonder op het pictogram Actiecentrum en vervolgens op Alle instellingen.
Je komt nu terecht in het venster Persoonlijke instellingen. Klik in het linkerdeelvenster op Vergrendelingsscherm. Bij Achtergrond kun je nu kiezen voor Spotlight (standaard is hier Afbeelding geselecteerd). Dat is in principe het enige dat je hoeft te doen. Wanneer je nu je computer vergrendelt (Windows toets + L) zie je automatisch een door Microsoft geselecteerde afbeelding."

Toegevoegd na 52 minuten:
Als je de losse afbeeldingen op je gemak wil bekijken en downloaden kan je dat hier doen.
https://imgur.com/a/3OqBs