Waarom zie ik mijn PC boven wel en kan ik deze benaderen en boven zie ik mijn Laptop NIET die beneden staat ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maak je gebruik van een virusscanner met ingebouwde firewall, zoals bijvoorbeeld avast? Bij deze virusscanner moet je namelijk netwerken markeren als thuisnetwerk of openbaar netwerk. Als het netwerk openbaar is laat deze het apparaat niet zien aan omliggende apparaten binnen het netwerk.

Antwoorden (1)

Kijk ook eens of je PC boven en je Laptop beneden op het zelfde netwerk staan, dat kan soms ook problemen geven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat je zegt Boven heet het netwerk "Netwerk 2"
Hoe verander ik dit.bedankt voor de Tip