Laptop start niet meer op, waarom?

Hoi, deze vraag lijkt misschien op een van mijn andere vragen, maar ik had hem verwijderd omdat er gewoon niet veel bij kwam kijken. Maar goed, dat is niet de reden dat ik deze vraag stel. Mijn vraag was: ik heb een laptop die niet meer opstart, hij geeft een melding dat hij onverwachts is afgesloten en dat ik dan op OK moest klikken om de installatie voort te laten zetten. Maar dan herhaalt ie telkens dezelfde melding.

Hier een foto van de melding:

Picture for question

Antwoorden (1)

Heb je de ventilator aan de onderzijde weleens schoongemaakt? Daar kan heel veel stof inzitten. Heb ooit door die reden hetzelfde probleem gehad.
Eventueel kun de Asus helpdesk bellen 0591-570290
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
DeGelderseTrucker
6 jaar geleden
Ik heb hem weleens schoongemaakt, maar hij kan nu weer best stoffig zijn... :P Ik heb dit eigenlijk nooit gehad, toen ik een systeemherstel had gedaan, ging ie opnieuw starten, maar het leek erop dat hij verder niks meer deed/niet verder wou gaan, dus besloot ik hem geforceerd af te sluiten en dan weer opnieuw aan doen, en toen kreeg ik die melding, en dat is nu nog als ik hem aanzet... Wat trouwens ook zo is, het beeldscherm van die laptop is ook nog eens kapot (heeft een soort grijs beeld, en daar kun je niks op zien), dus ik sloot de laptop aan op een extern pc beeldscherm, waardoor ik wel kon zien waar ik was.