De realtek audio microfoon (ingebouwd) werk weer niet, hoe los ik dit op?

Het is een ingebouwde microfoon. Soms werkt hij en soms werkt hij niet. Wanneer en waarom weet ik niet. Ik heb al via configuratiescherm naar opameapparaten gekeken , zogenaamd spraakherkennig gedaan, maar dan doet hij het ook niet. Er staat ook dat hij correct is geinstalleerd maar je ziet geen enkel streepje omhoog gaan al er wordt ingesproken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Zoek eens uit of er op de PC een audio-mixer geïnstalleerd is, want dan staan sommige invoerkanalen uit en andere aan. Het zou een verklaring kunnen zijn.