Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe installeer ik Windows 7 vanaf een USB of CD?

Beste mensen,

Recent heb ik een recovery uitgevoerd om mijn laptop op te schonen. Helaas is de laptop tijdens de installatie uitgevallen, waardoor er nu geen besturingssysteem op staat.

Nu is mijn situatie dat ik Windows opnieuw moet installeren vanaf een USB of een CD, omdat de laptop steeds opnieuw blijft opstarten. Een andere vraag is: kan ik Windows opnieuw ergens gratis downloaden?

Het gaat om een mooie Packerd Bell laptop van de LM82 serie

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Kevin

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt hier Windows 7 op een USB-stick of DVD zetten:
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows7

Plaats de DVD met Windows 7 vervolgens in de lade en herstart de computer. Zodra de DVD is gedetecteerd, vraagt de computer of daarvan moet worden opgestart. Nadat de setup is opgestart wordt direct om de taal- en toetsenbordinstellingen gevraagd, deze hoeven meestal niet te worden gewijzigd. Volg daarna de aanwijzingen.
(Lees meer...)
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Helaas krijg ik de volgende melding:
"De productcode die u hebt opgegeven, lijkt te zijn bedoeld voor software die is voorgeïnstalleerd door de fabrikant van het apparaat. Neem contact op met de fabrikant van het apparaat voor softwareherstelmogelijkheden." Dan maar contact met hun opnemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan ik gewoon W10 erop installeren? Ik had ergens vernomen dat je namelijk perse het besturingssysteem wat er opstond moet installeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding