Na de up-date van windows 10 wil ik mijn andere PC op het netwerk benaderen maar nu vraagt die om de"netwerk referentie" waar kan ik die vinden ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Netwerk referenties zijn de gebruikersnaam & wachtwoord die je zelf ooit gekozen hebt. Hiermee maak je het weer mogelijk om toegang te krijgen tot de gedeelde netwerkschijf/printer o.i.d
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik zou graag willen weten waar ik deze gegevens weer opnieuw kan instellen.