Ja, om Repair Reimage te activeren heb je alleen een license key nodig.

Als je een programma zoekt dat je computerproblemen voor je oplost, zou je ook eerst Glary kunnen proberen. Dat is gratis.

Toegevoegd na 1 uur:
Misschien is een waarschuwing op z'n plaats: vroeger heb ik dit soort programma's ook gebruikt, maar sinds m'n pc tot twee keer toe niet meer werkte na een "optimalisatie", ben ik er niet zo'n fan meer van.
SimonV