Mijn pc/Windows 10 doet het niet keer, wat kan ik doen?

Hallo, mijn pc of Windows 10 doet het niet meer. Ik kom niet verder als mijn startscherm waar ik mijn wachtwoord moet invoeren. Mijn pc start gewoon als anders op, maar als ik op mijn startscherm kom met de tijd, druk ik op mijn spatiebalk om vervolgens mijn wachtwoord in te voeren maar als ik mijn spatiebalk indruk krijg ik mijn balkje niet waar ik mijn wachtwoord moet invoeren. Iemand enig idee wat ik nu nog kan doen?
Alvast bedankt
Bert.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Helpt het indrukken van toetsen Crtl+Alt+Delete? Hier staan nog wat tips:
:
https://answers.microsoft.com/en-us/insider/forum/insider_wintp-insider_security/user-name-and-password-boxes-do-not-appear-when/9c541a4b-1311-422e-9a03-7438df093214 https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/0672d7b7-aedf-4347-94ae-d1cc7766cd54/windows-10-no-login-prompt?forum=WinPreview2014General.

Antwoorden (1)

Klik eerst ergens op het scherm om de bruikbare inlog accounts zichtbaar te maken.
Je kunt op het tegeltje/pictogram van jouw account klikken om het aanmeldvenster zichtbaar te maken.