Wat is een goede ''all in one pc''?

Ik ben opzoek naar een computer, een all in one pc. Maar ik heb er geen verstand van. Wie kan mij helpen?
Wat ik graag zou willen is:
- Het bedrag mag gaan tot ongeveer €700-.
- Een in hoogte verstelbaar desktop
- Ik gebruik het voornamelijk voor het uitwerken van verslagen en internet. Er worden geen spelletjes of filmpjes op afgespeeld.
- En mijn voorkeur gaat uit na een witte. :-p

Wie kan mij goed adviseren? Wat zou een goede pc zijn?

Dank je wel!

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, en ik vroeg mij nog iets af. Het is mooi dat alles in een zit en je niet die ruimte voor zo'n computerkast nodig hebt, maar is het wel goed zo'n 'all in one'? Alles zit in het beeldscherm. Is het niet heel kwetsbaar spul?

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog een vraag. En bij zo'n computer als deze. Zit er dan word in of moet je dan nog zo'n speciaal pakket erbij kopen? Hoe zit dat precies?
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-aio-24-g020nd-1455703.html

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En wat bedoel je precies met "Een in hoogte verstelbaar desktop "? Ik heb in m,n hele leven heel veel computers gezien, maar nog nooit eentje met die criteria.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik bedoel dat het scherm verstelbaar is. :-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En waarom is daar überhaupt vraag naar? Ik heb nog nooit een monitor gehad die je kon verstellen. En als ik jou was zou ik gewoon lekker een Chromebook nemen, dan ben je €600,- goedkoper uit en kan je als nog alles wat je van een computer verwacht. Er zit ook nog eens een gratis tekstverwerkingsprogramma op, is dat niet wonderbaarlijk?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou wel een Chromebook uit deze lijst: https://sites.google.com/a/chromium.org/dev/chromium-os/chrome-os-systems-supporting-android-apps?visit_id=1-636153865072561733-4179772086&rd=1 kiezen. Deze hebben/krijgen ondersteuning voor Android apps. En als ze dan ook een Intel processor hebben kunnen er binnenkort ook Windows programma's op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is niet de antwoord op mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat lijkt mij zeer onnodig zonder specifieke reden, ik wil graag passend advies kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De hp all in One is zo te zien een goede pc. Alles zit er al bij, dus er is niks extra nodig behalve een Office pakket om tekst te kunnen verwerken.

Antwoorden (1)

Bij Bart Smit is/was de Medion in de aanbieding voor €200,-
Goed genoeg voor jouw eisen behalve de kleur want die is zwart.