Hoe kan ik systeemmappen als Windows en Program Files verwijderen op een oude schijf?

Het gaat om een schijf die ik voorheen gebruikte als windows-schijf. Ik wil Mijn Documenten erop houden, daarom wil ik de schijf niet formatteren. Maar het verwijderen van systeemmappen lukt me niet, omdat ik geen toegang krijg. Heb dat geprobeerd via Eigenschappen->Beveiliging, maar dat helpt niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.5K
TurfGraver
7 jaar geleden
U heeft besturingssysteem nu op een ander schijf draaien?

Antwoorden (1)

Als je dit Windowssysteem nu niet gebruikt, lukt het waarschijnlijk wel met een programma als Unlocker.
http://www.iobit.com/en/iobit-unlocker.php

Je zou natuurlijk ook de documenten naar een andere schijf kunnen kopiëren en daarna de Windowsschijf formatteren.
SimonV