Welke videokaart kan ik het beste gebruiken?

hallo,
kan iemand mij vertellen welke van deze 2 video kaart ik het beste kan gebruiken voor het spel farming simulator

benodigheden voor spel:
Minimum systeemeisen:
OS: Microsoft Windows Vista, Windows 7 or Windows 8 (niet geschikt voor Apple Mac!)
Processor: 2.0 GHz Intel or equal AMD-Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB videokaart geheugen en minimaal ATI Radeon HD 2600/nVidia GeForce 8600 of beter
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB aan opslag
Additional Notes: Internet connectie verplicht voor online functionaliteit

Video Card #1
NVIDIA GeForce GT 710M
Manufacturer
NVIDIA
Chipset
GeForce GT 710M
Dedicated Memory
1.0 GB
Total Memory
2.9 GB
Pixel Shader Version
5.0
Vertex Shader Version
5.0
Hardware T & L
Yes
Vendor ID
10DE
Device
Plug and Play ID
VEN_10DE&DEV_1140&SUBSYS_223A1043&REV_A1
Driver Version

Video Card #2
Video Card
Intel(R) HD Graphics 4000
Manufacturer
Intel
Chipset
Intel(R) HD Graphics 4000
Dedicated Memory
32 MB
Total Memory
1.8 GB
Pixel Shader Version
5.0
Vertex Shader Version
5.0
Hardware T & L
Yes
Vendor ID
Device
Plug and Play ID
VEN_8086&DEV_0166&SUBSYS_124D1043&REV_09
Driver Version

of hoe zit het dat ik 2 videokaarten heb?
en welke is eigelijk het beste.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hangt om het even. Normaliter is de Nvidia de betere. Maar een 710m is zo zwak dat het niet veel uitmaakt. of hoe zit het dat ik 2 videokaarten heb? Normaliter is er 1 voor normaal gebruik en 1 voor games/zwaar gebruik. Maar hier is dat wat onzinnig.

Antwoorden (2)

Je genoemde specificaties doen me vermoeden dat het bij je computer om een laptop gaat.
In dit geval schakelt het besturingssysteem bij games of andere 3D toepassingen automatisch over naar de nVidia grafische chip. In de andere gevallen wordt automatisch de intel HD graphics gebruikt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou zelf kiezen voor de Intel(R) HD Graphics 4000, omdat deze veel dingen gemeen heeft met de andere, maar minder schijfruimte inneemt. Hierdoor voorkom je dat je computer erg traag wordt. Let wel bij het kiezen op de specificaties, want die moeten overeenkomen met je computer.

Daarbij komt nog dat de Intel(R) HD Graphics 4000 een betrouwbaarder merk is.