Wordt je iPhone opgeladen als je de USB kabel voor Apple Carplay gebruikt?

Zo ja, kun je dit ook uitzetten of is de enige andere optie Carplay gebruiken via bluetooth?

Ik vraag dit naar aanleiding van een proefrit in een auto met de Carplay optie (ik kan het dus nu zelf niet testen).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

De CarPlay functie gebruikt veel batterij en daardoor is het opladen niet uit te zetten.