Is upgraden naar Windows 10 ECHT GRATIS?

Sinds een tijdje kreeg ik regelmatig een melding om gratis te upgraden van Windows 7 naar Windows 10, en net heb ik het impulsief gedaan om eindelijk van die meldingen af te komen, ik zie niet heel groot verschil in mijn scherm nu maar merk wel betere snelheid en omdat de installatie twee uurtjes heeft geduurd, en na dit moeite heb ik echt geen zin in latere verassingen, dus zijn hier ervaringen hiermee en is het gebruik van Windows 10 nu echt gratis voor Windows 7 gebruikers, of kan ik hem beter weer verwijderen en naar mijne oude versie gaan?.

Want ik lees op Google veel tegenstijdige meningen en feitjes over dit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is wat verwarring ontstaan door wat er gezegd is. Mensen denken soms dat de upgrade gratis tot is juli en dat je dan alsnog moet betalen. Maar die mensen hebben het niet goed begrepen. Voor die tijd is en blijft het gratis. Wil je NA die tijd beginnen met upgraden dan moet je betalen. Mensen die dus in augustus gaan upgraden omdat ze de boot afgehouden hebben pissen dan naast de pot. Dit (maart/april/juni) zijn dus de laatste maanden om geheel blijvend gratis over te stappen.
ItisILeClerc
8 jaar geleden
Nee, je betaalt volop met je privacy. Bronnen:
- https://www.security.nl/posting/465069/Onderzoek:+privacyproblemen+met+Windows+10-laptops

Antwoorden (1)

ja, het is helemaal gratis, kost niets. moet je alleen wel voor april doen ( geloof ik ), want daarna kost het wel geld
8 jaar geleden
escape
8 jaar geleden
Nee, de upgrade blijft gratis tot 28 juli 2016.
capthavoc
8 jaar geleden
Alleen al je veel oudere software bv oude games die eigenlijk op xp weken
wil het wel eens een probleem worden met windows 10 om ze te installeren ed
maar voor gewoon surfen en lichte taken is het prima Toch was ik wel verbaasd dat je video dvd niet echt meer kan afspelen met windows media player
zonder iets te moeten kopen gelukkig zijn er wel alternatieven
,.....nog wel maar windows 10 is inderdaad gratis Je hebt iets van een maand om terug tegaan
maar daarna is je windows 7 overgenomen door windows 10
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Windows 10 is niet gratis. Het zit vol met advertenties en en het heeft bijna geen privacy.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hoeft er momenteel inderdaad geen geld voor te betalen, maar je betaalt inderdaad met je privacy.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb mijn computer geupgradet naar Windows 10 en hoewel ik sommige dingen prettig vind wilde ik toch terug naar Windows 7. Dit blijkt niet te kunnen, dus wees gewaarschuwd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vol met advertenties?