Als ik een website open op mijn iphone, is diezelfde website te zien op mijn Macbook. Hoe kan dat?

Er verschijnt een tweede Safari icoon met telefoontje op de Macbook. Hoe zet ik dat uit?

1.4K

Het beste antwoord

Dat is Handoff, hiermee kan je verdergaan waar je gebleven was op al je Apple apparaten.
Om dit uit te zetten kan je op je iPhone naar Instellingen > Algemeen > Handoff en appsuggesties gaan.
En Handoff uitzetten.
Ditzelfde kan je op je Mac doen door naar Systeemvoorkeuren > Algemeen te gaan en door Handoff uit te zetten.

Toegevoegd na 41 seconden:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204681
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Fantastisch! Bedankt kees52, heel eenvoudig maar je moet maar net weten hoe deze functie heet.
paulus811
8 jaar geleden
Bedankt Kees52 voor de oplossing. Groet, Paul