Hoeveel risico's brengt het Chrome OS béta kanaal met zich mee?

Ik wil nieuwe functies gebruiken. Af en toe wat extra opnieuw opstarten vind ik niet zo erg. Maar ik heb liever geen gegevensverlies.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Updates worden veelvuldig getest voordat ze het 'beta channel' niveau bereiken, maar dit betekent simpelweg dat ze nog in ontwikkeling zijn en nog niet onder het 'Stable channel' kunnen vallen. Hoe groot het risico op dataverlies is, geen idee, maar tenzij je een actieve developer in een OTAP omgeving bent heb je weinig aan de betá updates.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn vraag is waar mogelijk beantwoord, en er is ook nog gezegd wat ik eraan zou hebben, bedankt!