Is de processor van de Toshiba Chromebook 2 snel genoeg voor probleemloos uren netflix kijken?

Toegevoegd na 43 minuten:
Mijn vriendin wil hem gebruiken om haar foto's te checken vanuit de dropbox cloud, social media, en nexflix kijken en heeft niet heel veel geduld, haha :)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Voo Netflix kijken heb je vooral snel internet nodig
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Snel internet is geen probleem :)

Het beste antwoord

Ja, de processor is hier sterk genoeg voor, omdat Netflix kijken, Dropbox gebruiken, enzovoort vooral aan de snelheid van het internet ligt. Daarnaast zijn Chromebooks gemaakt voor de cloud. Voor Dropbox kan je via goo.gl/cxfs2x een extensie installeren waarmee Dropbox in de bestandsverkenner van Chrome OS wordt geïntergreerd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thanks!