Kan ik de achtergrond van het welkomscherm van Windows 10 veranderen?

Ik vind de foto met het logo er een beetje amateuristisch en donker uitzien, het is niet helemaal mijn smaak. Is het mogelijk om deze te veranderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Het is mogelijk het inlog-scherm te wijzigen. Daar zijn programmaatjes voor geschreven.

Lees bij de eerst link hoe het programma te gebruiken, de tweede link is naar de downloadpagina...
rose
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies wat ik zocht, dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Zoek bij instellingen naar "Vergrendelingsscherm" (In de Engelse versie Lock Screen). Daar kun je een andere afbeelding kiezen of je eigen plaatje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het vegrendelscherm is te veranderen, zoals gezegd. Als je het blauwe scherm met microsoft logo bedoelt, is die helaas niet te veranderen