hoe kan ik vliegtuigstand uit zetten (zie: beschrijving)?

Ik heb een beetje een probleem, ik heb eens een keer vliegtuigstand aangedaan toen hij een keertje het niet registreerde, en nu brand het lampje van de vliegtuig stand maar staat in windows niet aan. Hoe kan ik dit nou verhelpen?

Nu denkt u vast van wat boeit dat lampje nou, maar ik denk dat het iets met de slaapstand te maken heeft, sindsdien wil hij ook niet meer in de slaapstand als je de deksel dicht doet.

Toegevoegd na 12 uur:
Het desbetreffende apparaat is trouwens een laptop, en "het" in toen hij het niet registreerde, gaat over het indrukken van de vliegtuig stand modus. Hopelijk is het raadsel nu wat makkelijker :D

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (1)

Hieronder vind u een link. U heeft waarschijnlijk een gedeelte van de vliegtuigstand ingeschakeld controleer de stappen om te kijken waar het nog actief is.

Succes!!

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/what-is-airplane-mode