hoe kan dat mijn computer geen netwerk kaart heeft???

mijn computer kan geen verbinding maken met internet hij geeft alleen aan dat je verbinding kunt maken met breedband internet.
verder staat er bij overige apararaten ethernet-controller
en netwerk controller erop klikken heeft geen zin.
computer: http://www.toshiba.nl/discontinued-products/satellite-l650d-10j/

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze drijver installeren (LAN): https://driverscollection.com/?H=Satellite%20L650D&By=Toshiba&SS=Windows%207%2064-bit
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.toshiba.nl/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=NL&mode=allMachines&action=search&teddProduct=5378&selShortMod=986
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je laptop heeft LAN en Wi-Fi.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wat voor een update moet ik hebben???
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
LAN driver
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En Wireless LAN driver (pagina 1 en 3 van chevdaddy)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar ik moet een update hebben voor windows vista
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom een update voor vista? volgens de spec's die jij opgeeft staat er win7 op...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe komt er VIsta op?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ow oeps dat moet windows vista zijn voor de rest is alles goed
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
mrtomaat dat zat er gewoon op
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
vista op een laptop die standaard met win7 word geleverd? raar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vooral omdat alle drivers ook W7 zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk voor de grap eens goed na of het de goede laptop is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hier staat de Vista driver voor de netwerk kaart in jouw computer:
http://www.realtek.cz/realtek-download.php?realtek=RTL8191SE&system=3
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je er wel een kabel ingestopt en heb je wel de keuze voor wireless en een kabel geprobeerd en ingesteld?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kolibri2014 Das wel vreemd, want op de pagina van de laptop staan Atheros drivers voor zowel LAN als WLAN.

Antwoorden (2)

waarschijnlijk heeft u dan je driver verwijdert die de netwerkkaart aanstuurt.
even googelen op de driver:)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe kun je googelen als je niet het internet opkunt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan naar een internetcafe gaan of bij de buren miss of een andere computer en dan de driver downloaden bij hun op een USB zetten en installeren op je computer. Maar je kan ook naar een computerwinkel gaan ik weet zeker dat je ze kunnen helpen
Ik weet niet of je me reactie hebt gelezen maar als je dat niet hebt gedaan, zeg ik het wel als antwoord. Je kan bij je buren of een internet café (als je nog een computer hebt is dat makkelijker)een driver voor je netwerkkaart kijken( typ dan in: [jouw netwerkkaart] driver dan lukt t meestal wel) als je de driver gedownload hebt kan je op een USB of ssd/hdd zetten en op je andere computer(met problemen) de driver via de USB of ssd/hdd op je computer installeren en hopen dat die het doet. En als dat niet werk kan je langs een computer winkel gaan die helpen je vast wel.

Veel suc6