Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan niet inloggen op Win.10. Hoe los ik dit op?

Wanneer ik probeer in te loggen op Win.10, krijg ik volgende boodschap te zien:
"Kan de taak die u probeert uit te voeren niet voltooien, omdat Externe bureaublad-services momenteel bezig zijn."

Wanneer ik klik op "OK" gaat hij terug naar het inlogscherm.

Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
bamibal
8 jaar geleden
Heb je hem al opnieuw opgestart?
https://fangirlfatale.files.wordpress.com/2014/09/it-crowd-2.jpg?w=500

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Windows 10 bevindt zich in een stadium waarin nog heel veel bugs en foutjes een oplossing nodig hebben.
Hiervoor laadt Windows 10 onzichtbaar op de achtergrond via Windows Update iedere keer weer updates binnen die echter pas verwerkt worden bij het nieuw opstarten van Windows 10.
Ook dit verwerken van de updates blijft onzichtbaar voor de gebruiker achter het Inlogscherm verborgen en houdt de pc bezet totdat de updates afgerond zijn.

Soms zijn de updates klein en is die procedure snel klaar, maar vaak ook duurt het wat langer.
Wat je kan doen is in het inlogscherm rechts onderin op het Schakelaar icoontje klikken en de optie afsluiten en herstarten kiezen.

Windows sluit dan af en zal direct daarop weer herstarten. Meestal is dan het inloggen met je paswoord dan weer wel mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding