Waarom kan ik windows 10 niet downloaden?

Via de legale geforceerde optie geprobeerd. Hij blijft bij het begin van de download en gaat niet verder... Is dit omdat het te druk is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Ja.
Maar weet je wel zeker dat je over wilt stappen? Lees de reacties op http://www.goeievraag.nl/cafe/computers-internet/besturingssystemen/vraag/568643/bevindingen-windows-10-stap

Antwoorden (1)

ik had hetzelfde probleem als jou dan moet je het opnieuw proberen en als dat niet werkt dat had ik dus toen stond er een error toen klickte ik in de lijst met updates die ik kon instaleren en toen klikte ik ok en klikte ik op opnieuw proberen (retry)knop
en hij sloot af en upgrade naar windows 10 maar ik weet dat je graag windows 10 hebt maar je moet weten dat niet alle drivers uitzijn en het internet doet het vaak niet dus ik adviseer het je niet want je kan zelfs veel spellen niet meer spelen