Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik geen Windows 10?

De Setup van Windows 10 staat de hele dag al op hetzelfde venster en er staat dat ik moet wachten maar ik neem aan dat ik op de dag van uitgave Windows 10 ook echt kan gebruiken.

Weet iemand toevallig hoelang dit nog kan duren??

Ik heb nu nog Windows 8.1*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
980

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet iedereen krijgt de update vandaag aangeboden. Dat gebeurt in 'waves' in golven. Het hele internet (dat is geen grapje) is op dit moment vertraagd door de downloads van Windows 10. Gelukkig wordt dat nog enigszins gespreid. Nog even geduld hebben dus.
(Lees meer...)
escape
8 jaar geleden
Als je naar de site gaat die ik bij bronnen heb weergeven, dan kan je windows 10 nu al downloaden en installeren zonder te hoeven wachten of op een dvd of usb te zetten
Je moet helemaal naar beneden scrollen en vervolgens download tool (wel de goede want ik kan vanaf hier niet zien of jij 32 of 64 bit heb) en dan gewoon de instructies opvolgen, en dan ergens kiezen voor upgraden, want dan heb je geen dvd of usb nodig.
Maar deze link kan je ook gebruiken om een instalatie dvd/usd te maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zit je met het zelfde probleem als het antwoord hierboven. Je hebt geen geldige windows 10 key. Die krijg je zover ik kan vinden alleen door te upgraden vanuit windows 7/8.1.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@MrTomaat, om het te downloaden heb je geen key nodig. Voor het upgraden ook niet, alleen voor een clean install. Ik heb met die tool een ISO-bestand gemaakt, die op een multiboot USB-stick gezet, en toen Windows 7 naar Windows 10 geüpgraded met die USB-stick. Ik had geen key nodig (Windows 7 was geactiveerd).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Laat maar ik zit te slapen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding