Wat moet ik doen, mijn computer komt met een vraag over configuratie van SLQ server?

Zie schermpje in de afbeelding: ik heb opgezocht wat het is maar weet nog steeds niet wat ik nu moet inschakelen of juist niet. Ik heb geen rare dingen gedaan, hij kwam er opeens mee meteen na het inschakelen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Powergen
8 jaar geleden
Bij het TCP/IP protocol bekijkt de server of alles goed is overgebracht via het internet. Is dat niet het geval dan stuurt de server hem nog een keer.

Antwoorden (1)

Je hebt kennelijk een programma gestart dat een database gebruikt; SQL is het serverprogramma dat die database beheert. Kennelijk is het niet mogelijk, contact te maken met die server, en de daarvoor aangeboden mogelijkheden staan in het linker vlak. Ik zou zeggen: zet ze gewoon aan, en kijk of het dan wel werkt.