Als de Windows 10 update uitkomt, kan ik mijn laptop dan tegelijk met het updaten een schone installatie geven?

Want ik kan momenteel mijn laptop niet herstellen op Windows 8.1, dan zegt de computer dat hij geen herstelpartitie heeft terwijl die er wel is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit kan zeker. Maar kijk uit met Windows 10. Microsoft heeft toegang tot je microfoon en ze slaan alles op wat je typet (keylogger). Microsoft zal hier niks slechts mee doen maar hackers wel. Dus kijk uit wat je zegt/typt

Toegevoegd na 13 minuten:
Dit geld trouwens alleen bij de demo versie die je kunt downloaden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan, Als je windows 10 installeert dan heb je een gloednieuw besturings systeem. Als je bestanden worden gewist en je begint helemaal opnieuw met een schone computer. Zet wel al je bestanden zoals fotos, videos en documenten op een aardeschijf/usb stick.