Waarom werken links/buttons van een website soms niet meer op een IOS apparaat?

Soms werken knoppen op een website spontaan niet meer als ik met een iPad of iPhone aan het browsen ben. Als je refresht werken de knoppen soms weer wel. Waar ligt dit aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Een goede website bouwer bouwt websites die de meeste browsers ondersteunen, maar het gros van deze ‘professionele’ bouwers ondersteunen alleen de mainstream(iexplore/chrome/firefox) en laten de mobiele browsers ondergeschoven, en dan krijg je rariteiten zoals buttons die soms werken. Is ook meer een dingetje om op te lossen aan de host kant dan dat jij een update moet uitvoeren om het werkend te krijgen gezien browsers i.t.t. websites in de regel wel aan WW3 standaarden voldoen… BTW: GV. scoort ook slecht als het om mobiele ondersteuning gaat, maar wel weer beter dan gemiddeld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel!