Blauw scherm op pc. Hoe kan dit verholpen worden?

Komt vaker voor door fout bij Windows 8 heb ik gehoord. Wat kan ik doen??! Ik heb mijn laptop voor me werk en studie nodig.. Bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waar heb je opgedrukt?

Het beste antwoord

Gewoon doorgaan naar windows 8.1 drukken. en best een virus scanner je pc goed laten scannen. Dit kan het probleem al verhelpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat gaat dus niet. Dan kom ik weer bij hetzelfde scherm zoals op de foto.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Druk dan op 'Problemen oplossen' en probeer bijvoorbeeld Systeemherstel uit te voeren.