mijn computer kan sommige bestanden niet openen wat moet ik doen?

alle bestanden behalve chrome kan de computer niet vinden en dus ook niet openen hoe kan ik dit oplossen? ik kan ook geen foto's opslaan dus ik kan ook geen foto van mijn computer in deze vraag zetten alles opnieuw instaleren kan ook niet want dat bestand kan de computer ook niet vinden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Welk besturingssysteem gebruik je? Kun je wat meer details geven over je probleem?
Alles opnieuw installeren is een drastische maatregel en is misschien niet nodig. Als je dat toch wilt, controleer dan in de BIOS of er van CD/DVD gestart kan worden. Daarna zou je met je installatie CD/DVD moeten kunnen opstarten.
Je kunt ook proberen om de snelkoppeling met een bestand te herstellen. Klik met de rechtermuisknop op een bestand waarvan je weet met welk programma het geopend moet worden. In het pop-up menu selecteer je Openen met... en vervolgens Programma kiezen. Selecteer het juiste programma en vink onderaan de optie 'Dit type bestand altijd met dit programma openen' aan. Klik op OK om te bevestigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb Windows 7 ik zal even kijken of ik foto's vanaf mijn iPad op de computer kan zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel op deze site
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lukt bij mij ook niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het wel heel raar want ik kan alleen Chrome openen