Games gaan niet op Full screen?

Mijn laptop is de HP 1420ed en heeft:

Intel duo core 2,2 Ghz
ATI Readon 512 mb videogeheugen
3 GB Ram

Windows 7 64 bit Home premium

Ik speel het spel Last Chaos

Heb alles al gedaan in het spel om hem op full screen te krijgen... ik krijg namelijk 2 zwarte balken op de scherm.

het beeld is een 16:9 en heeft een resolutie van 1366 x 768

hoe krijg ik mijn spel weer normaal...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Dit is een resolutie dat een spel standaard niet kent. Je kunt proberen in de eigenschappen van de grafische kaart te zoeken of er een voorinstelling is voor games, niet iedere kaart heeft dit. Ook zou je kunnen proberen je schermresolutie te veranderen naar een resolutie waar jij tevreden mee bent en je spel ook mee overweg kunt. Ook in de opties van het spel zit vaak een instelling dat je de resolutie kunt wijzigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Alt + Enter.
Dat werkt vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is je beeldscherm wel 16:9? Daarvoor zijn namelijk die balken, om het beeld toch 16:9 te maken ondanks het scherm anders is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MMORPG games, Die kun je vaak herstellen als je hem verwijdert of naar de hoofdpagina van de spel tegaan. en het even te melden wat er verkeerd is zodat hun het kunnnen oplossen voor jou. ( Het kan liggen dat jou laptop HD net niet aanhoud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zwarte balken komen vooral door de instellingen van 16:9, heel erg vaak hebben laptop schermen en monitoren een 16:10 verhouding.
Waarschijnlijk dat het spel daar op toe heeft gespitst.

Zelfde resultaat krijg je als een DVD probeert af te spelen op een Full HD scherm. Daar ligt het vaak aan de resolutie niet aan de verhouding. Dus het kan eigenlijk aan verschillende zaken liggen.

Je kan proberen een extern scherm aan te sluiten en het spel daar op af te spelen.