1. klik met rechtermuisklik op deze computer.
2. kies eigenshappen
3. dan zie je het type systeem:64 of 32 bit

Kijk ook de foto's het is wat makkelijker
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ga naar PC informatie in de balk rechts en daar staat bij type systeem staat hoeveel bit je hebt. ik hoop dat je hier iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windowsknop (druk in/klik aan)
pc-informatie (enter)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
- Druk op windowstoets+E
- ga naar "mijn computer"
- klik in het lint op "eigenschappen"
- je krijgt nu een scherm te zien met systeeminformatie. Hier staat o.a. het aantal bit van je computer bij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+
- ga naar "mijn computer"
=
-ga naar "Deze PC" (Win8) Er had weer iemand een briljant idee bij MS.
een nog makkelijke optie is windows-teken toets ingedrukt houden en op pause-break drukken de pause-break knop ziet er zo uit;
pause
-------
break

de knop staat naast de F11/F12 knoppen