driver Hp laserjet serie?

Hallo,

Weet iemand waar ik een driver kan downloaden voor Hp Laserjet 1000 serie die ondersteund word door windows 7 32 bit?

Alvast bedankt,

M Spang

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste is even de printer aan te sluiten en aan te zetten, daarna even Windows update op nieuwe updates laten zoeken. Anders even naar Apparaten en printers gaan en dan daar rechtermuisklikken op printer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://h30434.www3.hp.com/t5/Printer-All-in-One-Install-Setup/HP-LaserJet-1000-Windows-7-32-64-bit/td-p/283933 Anders dat even door lezen en een paar dingen proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.tomshardware.co.uk/forum/58935-63-download-driver-laserjet-1000-windows Hier wordt volgens mij een soortgelijke oplossing besproken. Basically what you do is go to HP's website and download the drivers for Windows XP.
You'll want to download "HP LaserJet 1000 Printing Software Solution". After the download completes: Find the files that you just extracted (c:/lj1488/) and right click on the setup.exe file.
Select: Properties
Click on: Compatibility
Check the box: "Run this program in compatibility mode for" check box.
Select: Windows XP (Service Pack 3)
Click: OK and run that file.
You may get a few error box windows and you may have to click on the "Skip" button when asked to Power up your printer or connect the USB cord.
Just keep going past these error boxes.

Het beste antwoord

Helaas is het niet meer mogelijk de HP laserjet 1000 aantesluiten op windows 7.

HP heeft er geen drivers voor gemaakt dus daar houdt het helaas op.
Nu staat er op het forum van HP wel iets wat je kan proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de pagina van HP die je beschrijft wordt beschreven hoe de printer op een 64-bits PC kan worden aangesloten, toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar dan via een server
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt in ieder geval.

Andere antwoorden (1)

@M86: Op youtube staat beschreven hoe je de printer op Windows 7 32 bits kan installeren door de XP-driver te gebruiken. Zie bron 1 en 2.

Bedenk wel dat je de driver als a) administrator moet uitvoeren en b) de juiste compatibiliteit moet uitvoeren. Vergeet ook niet de actie die je via apparaatbeheer moet uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is jammer dat dit alleen in x86 werkt