Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld. Hoe los ik dit op?

Tijdens het gamen valt het spel zomaar uit en krijg ik de fout:beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.
Dit heb ik allemaal al geprobeerd:

Tdr waarde verhoogt
Settings van spel (veel) lager gezet
Windows fix it uitgevoerd
Grafische drivers ge-update en opnieuw geïnstalleerd

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek eens op wat er allemaal is misigelopen op je computer in het logboek. (Windowsknop en dan in de kader logboek ingeven)

Het beste antwoord

Heb je Geforce Experience op je pc staan en de nieuwste drivers? Zo ja, verwijder dan geforce experience. Je kunt ook kiezen om terug te gaan naar een oudere versie van je drivers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat er iets mis is met je stuurprogramma of kijk eens of je je TDR kan verhogen: http://msdn.microsoft.com/en-us/Library/Windows/Hardware/ff570087(v=vs.85).aspx