Hoe weet ik welke email ik heb ingesteld voor de Windows Photoviewer?

Hallo,

Ik heb een foto die geopend is met Windows Photoviewer per mail verstuurd naar mijn eigen mail. Boven de foto staat, een kopje dat email heet. Hoe kan ik inzien welke mail ik daarvoor heb ingesteld?

Toegevoegd na 29 seconden:
want het bestand kwam niet aan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet het niet, want ik gebruik XP. Probeer eens te kijken in je Sent folder of je Drafts folder. Dit soort programma's maakt meestal standaard gebruik van je default email programma.

Antwoorden (1)

Gebruik je Outlook of Windows live mail ?
Standaard worden ze daarmee verzonden indien je geen alternatieve mail applicatie hebt.