Is de upgrade versie van windows 7 nog verkrijgbaar?

Ik heb een windows XP computer thuis staan. Nu XP 'verlopen' is, wil ik upgraden naar windows 7. Alleen, ik kan nergens op internet de upgrade versie van windows 7 vinden. Wel 'normale' versies, maar die moet ik niet hebben neem ik aan? En hoe zie ik dat het om een upgrade versie gaat?

P.S. Ik wil graag Home Premium...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Hoezo niet de normale versie?
Reddie
10 jaar geleden
XP blijft nog gewoon werken, hoor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Blijft de vraag of je PC überhaupt naar W7 te upgraden is...

Het beste antwoord

Je kunt gewoon een “normale” versie kopen.

Je kunt kiezen uit twee uitvoeringen:
OEM-versie: goedkoper, maar alleen te gebruiken op één pc. Als deze pc defect raakt, heb je er niets meer aan. Vroeger mochten OEM-versies alleen verkocht worden in combinatie met nieuwe hardware, maar Microsoft staat nu ook toe dat je deze versie los koopt.
Retail-versie: duurder, maar als je pc defect raakt kun je deze versie weer op een andere pc installeren.

Toegevoegd na 19 minuten:
Een upgrade naar Windows 7 is inderdaad niet te krijgen, tenzij je student bent: http://slim.nl/shop/default.aspx
SimonV
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk effe of en.softonic.com daar vind je ook gewoon de upgrade maar dan gratis + een product code die je kan gebruiken. Goedkoper maar een nadeel geen garantie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Softonic is een legale site, die zal geen illegale software verspreiden.
Kun je een link geven naar een gratis versie van Windows 7?
Of bedoel je dit?
http://windows-7-easy-transfer-xp.en.softonic.com/
upgrade naar windows 7 zal denk ik niet meer te krijgen zijn. de marketing afdeling van microsoft gaat natuurlijk niet goedkeuren dat die software uit de oudheid nog verkocht wordt. je kan hier kijken: http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/cat/Windows-8/categoryID.66227200?tid=sL35FgsmW_dc&cid=5371&pcrid=37617278950&pkw=upgrade%20xp%20to%20windows%208&pmt=e&WT.srch=1&WT.mc_id=pointitsem_Microsoft+NL_google_Windows+8&WT.term=upgrade%20xp%20to%20windows%208&WT.campaign=Windows+8&WT.content=L35FgsmW&WT.source=google&WT.medium=cpc